onsdag 25 maj 2011

efterlysning bilder




Hej alla ute i Västra Götaland!

Har du bilder från Någon Av Alla Stickutmanings-utställningar som varit genom åren?
Vantar, halsvärmare, fotvärmare, smycken...

Jag försöker göra en liten "Titta så mycket fint som gjorts i stickutmaningarna"-sida, men har inte bilder för att visa hur mycket fint som gjorts. Men såna bilder vet jag ju att ni sitter på ute i regionen! Jag vill samla några av dem som dokumentation över flera års fantastiska vandringsutställningar!

Som du ser har vi inte en endaste bild att lägga här från de tidigaste utmaningarna! Vi behöver din hjälp! Kanske var nåt av dina alster med i någon av alla utmaningar vi haft?

Kan du maila bilder till mig - Lisa? Jag kommer att skriva vid varje bild vem som tagit den. Min mailadress är visalisa (snabel-a) gmail (punkt) com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar